Yeni Kimlikler – Nufus Cüzdanları Nasıl Olacak?

Belki daha önce duymuş olabilirsiniz, ülkemizde yeni kimlikler yani nufus cüzdanları kullanılmaya başlanacak. Tübitak tarafından geliştirilen bu nufus cüzdanlarının benzeri zaten Avrupa’da kullanılıyordu. Şimdi ülkemize de gelecek. Ama bizimki daha iyi 😛 İşte yeni Nufus Cüzdanında Görüntüler:

Yeni Nufus Cüzdanları - Kimlikler

İşte yeni(gelecek) nufus cüzdanlarımız böyle. Peki ama yeni nufus cüzdanlarının özellikleri neler?

  • Üstün şifreleme teknolojisi ile kartların taklit edilmesi çok ama çok zor.
  • Kartlarda meydana gelecek herhangi bir tahribat anında tespit edilebilecek.
  • Seçimlerde mürekkep kullanımının önüne geçilecek 🙂
  • Kişilerin, kişisel bilgileri ve sadece kişilerin özel izniyle erişilebilen çeşitli bilgilerin de saklanabilecek.

8 thoughts on “Yeni Kimlikler – Nufus Cüzdanları Nasıl Olacak?

  • 12 Kasım 2013 at 12:41
    Permalink

    eski olsa ne olur arkadaslar

  • 4 Ağustos 2013 at 19:56
    Permalink

    yeni nüfus cüzdani cikarmak istiyorum termin almama gerek varmi bana bu bu konuda bilgi verirseniniz cok menmun olurum saygilarimla rahmi silik

  • 3 Şubat 2011 at 00:27
    Permalink

    seckin sen hiç avrupaya gitmedin heralde bu kimlik kartlarının benzeri bütün avrupa ülkelerinde kullanılıyor

  • 26 Kasım 2010 at 13:53
    Permalink

    bu yeni kimlikler ne zaman verilmeye başlanacak teşekkür ederim

  • 9 Haziran 2010 at 21:36
    Permalink

    bu yeni kimlikler avrupada kullaniyo diyolarda ben neden hic bir avrupa ulkesinde boyle bir kimlik gormedim avrupalilar hala kafa kagidikullaniyo bu kadar buyutmeyin gozunuzde

  • 3 Nisan 2010 at 06:08
    Permalink

    ne kimligi kardesim yahu 2006 dan beri kimlik cikiyor hepsi palafra bunlarin hepsi fazla meraklanmayin bunlar kimlik degil kagit parcasi bile cikaramazlar

  • 17 Mart 2010 at 20:48
    Permalink

    Merhabalar yeni T.C Kimlik ve T.C plakaları ne derece sağlıklı olacak ve hangi tarihte verilmeye başlanacak çünkü kimlik.sürücü belgemi değiştiricem ikinci bir masraf etmek istemiyorum bu konuda bilgiyi nerden alıcaz?Ayrıca passport alıcam sırf bu yüzden hiç bişey yapamıyorum… TEŞEKKÜRLER

  • 2 Mart 2010 at 02:11
    Permalink

    benim sorum bu yeni kimlik kartlari nezaman verilecek bunu bilmek istiyorum lutfen bana dogru bir cevap verirmisiniz cunku ben kimlik kartimi deyistirmek istiyorum ve bu yeni kimlik kartlarini bekliyorum nezaman verilecek bir detayli tarih varmi yoksa simdilik henuz birsey yokmu tesekkurler.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.