Pes 2010 Türkçe Yama – İndir (Dil Dosyası)

Geçtiğimiz günlerde, Demosu’yayınlanan ve hatta bizim de paylaştığımız, Pes (Pro Evolution soccer) 2010‘un şimdi de Türkçe yamasını paylaşıyoruz.

Oyunu geçtiğimiz günlerde oynadım ve tasarım olarak gerçekten mükemmel. Oyunda henüz bir hata göremedim. Yani sorun. Özellikle taktik sayfası bir harika yüklediğinizde fark edeceksiniz.

Neyse oyun hakkındaki yorumumu geçelim ve Türkçe Yamaya dönelim. Öncelikle buradaki sayfadan yamayı indirin. Sonra oyununuzun kurulu olduğu dizinden, “\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010\img” yolunu takip edin. Büyük ihtimalle, aşağıdaki gibidir:

[ad]

C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010\img

İndirdiğimiz ve çıakrttığımız dosyayı buraya atıyoruz. Tabi ki bu işlemleri oyun kapalıyken gerçekleştiriyoruz.

Kolay gelsin, iyi oyunlar, bol goller..

Pes 2010 Trailer İzle

Pes 2010 Türkçe Yama – İndir (Dil Dosyası)” için 43 yorum

  • 20 Mart 2013 tarihinde, saat 13:22
    Permalink

    Allah senden razı olsun gökhan çok saol kardeşim anlamıyodum hangi dil diye ingilizce yaptım anlıyorum şimdi eyvallah bilader

  • 5 Ekim 2010 tarihinde, saat 11:59
    Permalink

    pes 2011 tükçe yama nasılindirebılırım

  • 22 Mayıs 2010 tarihinde, saat 19:10
    Permalink

    ya beim neden olmuyor. o kdar dosyayı alıp img dosyasının içine atıyorum ve oyuna giriyorum hiç bir değişiklik olmuyor

  • 1 Mayıs 2010 tarihinde, saat 12:51
    Permalink

    Arkadaşlar bu türkçe spiker yaması değil sakın kanmayın bu yama oyunun menülerini türkçe yapıyor.

  • 28 Şubat 2010 tarihinde, saat 14:15
    Permalink

    mükemmel

  • 14 Şubat 2010 tarihinde, saat 12:56
    Permalink

    abiler pes 2010 img dosyası hemen verseniz sadece img dt08 lazım abile bekliyorum

  • 13 Şubat 2010 tarihinde, saat 18:38
    Permalink

    indirelim de öyle diyim

  • 7 Şubat 2010 tarihinde, saat 15:04
    Permalink

    arkadaslar lınkler hata verııooo

  • 5 Şubat 2010 tarihinde, saat 16:42
    Permalink

    slmmmm

  • 1 Şubat 2010 tarihinde, saat 17:35
    Permalink

    nolur beyler bana yardımcı olum allah rızası için yavv

  • 1 Şubat 2010 tarihinde, saat 17:33
    Permalink

    ben pes 2010oyun indirdim ama ingilizce
    bende türkçe yama indirmek istiyorum indiremiyorum

  • 31 Ocak 2010 tarihinde, saat 11:47
    Permalink

    nasıl indircm ben bunu yaa

  • 23 Ocak 2010 tarihinde, saat 19:10
    Permalink

    teşekkürler

  • 20 Ocak 2010 tarihinde, saat 22:36
    Permalink

    süper olmus

  • 19 Ocak 2010 tarihinde, saat 19:45
    Permalink

    ya olmuyor

  • 17 Ocak 2010 tarihinde, saat 00:14
    Permalink

    güzel paylaşım

  • 15 Ocak 2010 tarihinde, saat 15:05
    Permalink

    Paylaşım için teşekkürler, oyun rusça idi, uyuz etti beni, sonunda rusça öğrenmeye başlamıştım yavaştan 🙂

    Kuramayanlar için ;

    Normal şartlarda zip in içindeki setupu kurduğunuz zaman işlem tamamdır. Fakat siz oyunu farklı bir yere kurduysanız( C ye değilde D ye mesela) yüklemeden önce gözat tan o adresi belirtmeniz lazım.

    2. işlem ; Kurduktan sonra

    bende rusça olduğu için kelime dahi anlamıyorum o yüzden şöyle tarif edeyim, sol ve sağda menüler varya anamenüde, o menüde SOLDAKİ MENÜDEn üstten 4.ye giriyoruz, oraya girdikten sonrada ALTTAN 2. ye giriyoruz. Eglish i seçtikten sonra dil paketi tamamdır.

  • 12 Ocak 2010 tarihinde, saat 21:38
    Permalink

    tşkrler ederiM=))))

  • 4 Ocak 2010 tarihinde, saat 20:26
    Permalink

    ya beyler ben açıom bu yılbasından beri benim rapid hep eror verio biri bana msneden ata bilirmi acaba s_e_f_a_24@hotmail.com

  • 2 Ocak 2010 tarihinde, saat 22:11
    Permalink

    Kardeş orda indir linki var :\

  • 2 Ocak 2010 tarihinde, saat 17:32
    Permalink

    arkadaslar burda linke tıklayhacagım yer yok

  • 2 Ocak 2010 tarihinde, saat 17:30
    Permalink

    ellerine dsğlık kardeş

  • 1 Ocak 2010 tarihinde, saat 18:14
    Permalink

    nereden indiriyoz :):-) 🙁

  • 31 Aralık 2009 tarihinde, saat 23:02
    Permalink

    mustı

  • 24 Aralık 2009 tarihinde, saat 22:23
    Permalink

    bu türkçe yama herkesin haberi olsun

  • 19 Aralık 2009 tarihinde, saat 13:28
    Permalink

    ALLAH RAZI OLSASUN KARDEŞLER KAÇ AYDIR ŞUNUN İNDİRMESİNİ PİALANLIYORDUM VE EN SONUNDA EİNDİ 😀

  • 17 Aralık 2009 tarihinde, saat 21:36
    Permalink

    Arkadaşlar kurulum otomatik olarak gerçekleştiriliyor. Eğer gerçekleştiremezseniz,

    Herhangi bir klasör açıp araçlar/klasör seçenekleri diyoruz

    Karşımıza çıkan pencerede, görünüm sekmesine tıklayıp bilinen dosya türleri için uzantıları gizle seçeneğini kaldırıyoruz…

    Ardından indirdiğimiz dosyanın üstüne sağ tıklayıp “Yeniden Adlandır” diyelim ve sonuna .rar yazalım. Bu kadar artık dosyayı açabilirsiniz..

  • 16 Aralık 2009 tarihinde, saat 21:13
    Permalink

    kardeş nere atcaz bunu

  • 13 Aralık 2009 tarihinde, saat 15:33
    Permalink

    yanılmayın bu spiker değil sadece türkçe yama ıyun menüleri türkçe oluyor tabi %100 değil ama önemli yerler türkçe

  • 13 Aralık 2009 tarihinde, saat 12:08
    Permalink

    abi şimdi ben oyunu indirdim ondan sonrasını detaylı anlatmamışsın ne yapıcm

  • 12 Aralık 2009 tarihinde, saat 17:35
    Permalink

    abi bunun neyi türkçe sipiker ayrıca bu demo içinmi

  • 12 Aralık 2009 tarihinde, saat 15:21
    Permalink

    Türkçe Spiker arkadaşlar bu

  • 9 Aralık 2009 tarihinde, saat 16:58
    Permalink

    bu turkcche spikeR mi y0ksa turkche yama mı

  • Geri bildirim: PES 2010 Turkcell Super Lig Yaması – İndir

  • 30 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:35
    Permalink

    Rapidshare’dan indirmek için, “Free User” a tıklayın sonra süre bitene kadar bekleyin.

    İndirme linki cıkacaktır.

  • 30 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:34
    Permalink

    Hocam indirmek için linke tıklaman yeterli 🙂 Rapidshare dan da indirme işlemini gerçekleştirebilirsin. İstersen: LİNK

  • 30 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:33
    Permalink

    Evet

  • 30 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:19
    Permalink

    bu turkçe spiker demi beyler

  • 30 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:04
    Permalink

    yaw bunu nasıl indirioz admin bi yardımcı olsana

  • 28 Kasım 2009 tarihinde, saat 13:15
    Permalink

    Küfür etmene gerek yok güzelce söyleyebilirsin 🙂

  • 28 Kasım 2009 tarihinde, saat 10:55
    Permalink

    slm güzel paylaşım ********

  • 26 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:37
    Permalink

    Paylaşım için teşekkürler bu arada pes 10 süper olmuş oynamaya doyulmuyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.