Ankara terminalindeki tatil telaşı geç saatlere kadar devam ediyor.

Cuma gününden itibaren 9 gün sürecek Ramazan Bayramı tatili öncesinde memleketlerine ve ailelerine gitmek üzere AŞTİ'ye gelen vatandaşlar, gün geç saatlere kadar kalabalık olmaya devam etti.

Yetkililere göre, günde ortalama 3 bin civarında otobüs giriş-çıkışına ev sahipliği yapan ve 135 bin yolcudan faydalanan AŞTİ'ye, firmaların tatil öncesi ek sefer yapmasıyla bu rakamlar daha da artıyor.

“Beklenmedik bir yoğunluk var”

Otobüs şoförü Kadir Sunal, otobüs terminallerinde tatilci akınının yaşandığını söyledi. “Beklemediğimiz bir yoğunluk yaşıyoruz. Bu durumda umarım başarılı olur ve olaysız geçeceğine inanıyoruz. Umarım sürücüler dikkat eder. Noel tatili sürecinde çok zor durumlardan geçiyoruz. Küçük araçlarda ve taksilerde çok fazla deneyimsizlik var. Büyük araçların tırların önünde ve arkasında dikkatli olması gerekiyor ve bugün bile buraya gelirken önümde 4-5 aracın zincirleme trafik kazası yaptığını gördüm. “Tatil telaşı içinde dikkatlerini dağıtmamalarını ve dikkatlerini dağıtmamalarını önemle rica ediyoruz.” Dedi.

Ankara terminalindeki tatil telaşı geç saatlere kadar devam ediyor.

Hande Ceylan bilet bulamadığı için geç gideceğini söyledi. “Bu sefer bilet bulmayı başardım. Bu yüzden geceleri seyahat etmeyi tercih ediyorum. Ailemin yanına, memleketim olan Samsun'a gidiyorum. Şimdiden herkese iyi bayramlar diliyorum.” dedi.

Tatilini geçirmek için ailesiyle birlikte geziye çıktığını belirten vatandaş“Tatilin tadını çıkarmak için ailemle birlikte İzmir'e gidiyoruz. 9 günlük tatilin tadını çıkarmak istedik. Bilet bulamadık, çok yoğundu, bu aralar zor bulduk.” . Birazdan uçağa bineceğiz, İzmir'e sağ salim gitmeyi umuyoruz.” Dedi.

Üniversitede okuduğu şehirden tatilini geçirmek için Ankara'ya gelen Esmagül Kutucu, şunları söyledi:

“Üniversiteden Ankara'ya tatil için geldim. Bütün öğrenciler Ankara'ya geliyor, insanlar arasında güzel bir telaş var. Seyahat etmek eğlenceli. Tatil sırasında arkadaşlarımla ve ailemle birlikte gezip Ankara Üniversitesi'nin sıkıntısını hafifletmeyi planlıyorum.”